poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zdjęcia z Poznania .

Eloszka .

Obiecałam zdjęcia
z Poznania .
Nie  zwiedzałam ponieważ
w Poznaniu byłam kilkakrotnie ^^.
Więc dostarczę Wam
Tylko i wyłącznie
moje . Mam
nadzieję , że się Wam się spodobają !
A Więc Tak dzień minął
dosyć szybko i dobrze .
Tylko i wyłącznie , że dziś była rzeźba : ) .
I ten czas szybko minął .
Dzięki temu przyniosłam do domu
kolejną rzeźbę i mam nadzieję , 
że niedługo będzie kolejna, kolejna
kolejna .... 
A tak dzień po dniu
zbliża Nas do końca roku
szkolnego . Co oznacza że niedługo wakacje : ) .
Hmm .. a może jutro dodam jakieś foteczki ze szkoły .
: )
Zobaczymy ! : ) 

No i Tak z kolei pozdrowienia Dla Wszystkich Sióstr . 

Kocham Moich Czytających < 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .